Finn det du elsker å gjøre

Reklame | https://c.mtpc.se/tags/Link/2361270 https://c.mtpc.se/tags/Link/2361271


Noen ganger i livet må man ta en hjertesjekk, gjøre opp status på hva enn driver med
. Er jeg lykkelig? Fyller jeg livet mitt med det som gir mening.
Lever jeg, eller følger jeg bare gode rutiner og vaner.

Gjør jeg det jeg gjør fordi det er forventet av arbeidsgiver. Gjør jeg det fordi familie og venner rundt meg forventer deg. Eller gjør jeg det, fordi det er det som gjør meg glad.

Om du hver morgen gruer deg for arbeidsoppgavene som ligger foran deg. Om du synes hver dag er hardt arbeid. Da er det kanskje smart å skape noen endringer i livet ditt.

Jeg snakker selvsagt ikke om å ikke tåle motstand, og komme seg gjennom tøffe ting. Det blir vi sterke av, og det trenger vi. Min tanke er om du har kjørt deg fast i et dypt hjulspor som du egentlig vet at du bør komme deg ut av, kanskje tiden er nå.

Det er kun vi selv som kan endre vårt liv. Noen ganger i livet må vi ta noen sjanser. Vi må følge noen drømmer,
og ta noen nye veier. Når vi da står og
tenker at det ikke er noe annet sted vi heller ville vært, da tror jeg vi er på rett sted.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg