Vær snill med deg selv

I dag må du snakke med deg selv! Omfavn deg selv litt. Vær litt snill. Det er fredag, du fortjener det!

»Hei selv, i dag skal jeg være snill. Jeg skal fortelle deg at jeg er bra nok, og at motgangen jeg står i vil gå over. Kjære selv, ikke mist motet. Koronaen skal ikke vinne. 

Jeg skal ta grep over negative tanker som prøver å ødelegge meg. Jeg skal kneble tankene som prøver å trykke meg ned, de som prøver å snike seg inn overalt, de som forteller meg at jeg ikke noen gang vil bli god nok.

Jeg tar grep. Denne kroppen her skal jeg leve i til jeg blir gammel og grå. Rynkene forteller en historie, om livet. Livet er jo vakkert. I hvertfall veldig ofte!

Kjære selv, jeg er god nok. Skapt for en hensikt. Skapt til å elske og bli elsket. Det holder lenge det! Jeg er mer enn god nok! Så da vet du det kjære selvet!»

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg