140 års dag

Lørdag morgen, ut og hente gull i hagen. Det er en spesiell dag i dag. Mamma og pappa skal feire dobbel 70 års dag, og da må det gjøres fint. De to skjønningene fortjener ALT godt! Høstregnet har kommet, men blomstene er på sitt vakreste.

Hortensia er en fantastisk blomst, og her har jeg allerede forsynt meg godt av blomstene fra busken.

Her ser dere innhøstningen. 15 fine «kroner». Visste du forresten at Hortensiakronbladene skifter farge etter pH-verdien i jorda. Det er litt kult. 
Litt grønt ved siden av kan være fint. Eføy, som er ganske giftig, har vi på fjellet ved innkjørselen vår. Velger de tynneste greinene som er mulig å forme. 
Selskapet skal være på et offentlig sted med fhi sine retningslinjer og regler i forhold til covid_19. Dermed blir det småbord og mange vaser som må fylles.

 Med den effektive familien jeg er født inn i (pappa jobber for 10 personer), tok det ikke mange timene å få dekket til 80 mennesker. Det ble superfint.

Mamma har kjøpt inn nydelige bordskilt, og bordkort henger på glassene. Mingling inne er forbudt, og antibaccen er på plass. Snittene kommer ferdig som seg hør og bør i den alderen. Dette kan ikke bli annet et topp. Kolonialen på Bjorbekk har laget snittene. Det blir herlig.

Håper du har en fin lørdag! Jeg er hjemom nå og baker kringle og fikser meg litt. Etterpå skal jeg ned og hylle to av de menneskene på denne kloden jeg ikke hadde klart meg uten!

Vet jeg er ekstremt heldig som har dem. Varme tanker til deg som har mistet dine for tidlig, og til deg som aldri har opplevd foreldre som en trygg havn. 

 

2 kommentarer
    1. Det var en fantastisk fest på alle måter. ❤️ Takk for at vi fikk være med å feire dine fantastiske foreldre 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg