Bedre med en time i Drammen


Det var enkelte av kollegaene mine som prøvde seg på; «Bedre med en dram i timen, enn en time i Drammen.»

Gutter, dere kunne ikke tatt mer feil. Nå er jeg vel hjemme på Sørlandet, men elvebyen Drammen har virkelig fått en «glow-up», som ungdommen kaller det. Byen er utrolig fin. Og det er nesten vondt å reise derfra

Dagen i dag leverte også på alle måter. Besøkte kirka jeg gikk i fra jeg var 1-19 år🤘🏽 Det var fantastisk.

 

Endte på Drammens beste pizzarestaurant. Ingenting var endret. Fargene, smaken og venterundstykkene var de samme.

 Turen hjem farget Skaperen himmelen i de vakreste farger.

Vi var alle enige om at vi var heldige som hadde hverandre. Familie, det vakreste Gud har skapt.

2 kommentarer
    1. For noen helger siden tok jeg en runde elvelangs i Drammen, jeg ble skikkelig overrasket over hvor fint det var blitt der. Når jeg har vært i Drammen tidligere så har jeg reist dit jeg skulle, vært der og dratt hjem igjen. Men Drammen er absolutt verdt et besøk igjen. Siden det bare er en time med bil så kanskje jeg rekker en tur til før snøen laver ned igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg