BERØRT


Lar du deg berøre? 

Gir du hjertet rom til å bli berørt. Er du en fri sjel eller er du bundet av vaner og rytme. I går lot jeg meg berøre. Jeg har et hjerte som lett lar seg berøre, og jeg har en innstilling at jeg vil bli berørt.  

Jeg fulgte en stream fra Canada. Jeg driver selv med lovsang og musikk, og det var magi. Musikalsk var det vidunderlig, og følelsen av å høre til  med folka inni telefonen var det sterkeste. Vi har samme far.

Vet ikke med deg, men jeg trenger følelsen av å høre til i mitt hjerte. Det gjør meg hel. Hjertet leges. Sorgtunge tanker og bekymringer forsvinner.

Samfunnet vårt gjør det sjelelige og det åndelige til noe unaturlig. Spør du meg så gjør denne dimensjonen livet ekte.

Først når du tør å søke noe større enn deg selv, så blir du hel. God søndag! Husk at du er elsket! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg