Black lives matter – all lives matters

Klarer ikke slippe hendelsen i Minneapolis! En svart mann blir drept av flere hvite politimenn foran flere vitner som filmer.

Dette skjer i 2020! Det er så DRØYT! I en verden som så godt vet at ALLE MENNESKER uansett farge, har LIK VERDI!

Jeg trodde ikke mine egne øyne, da jeg så drapet, her jeg bor i et av verdens rikeste land. Vi har et velfungerende demokrati med en regjering som har vist at de setter menneskeverdet høyt i covid19 pandemien.

Jeg trodde det ikke! Det var nærmest som en dårlig scene i en film. Vi må erkjenne at dette skjer i VÅR VERDEN! Vi MÅ ta det innover oss, og IKKE GODTA!

Jeg vet ikke med deg, men jeg kjenner et ENORMT SINNE! Samtidig som jeg kjenner på sinnet for denne forferdelig handlingen utført av mennesker, kjenner jeg på en sorg. En bunnløs sorg, over mennesker som kan agere sånn. Mennesker som ikke kan ha det godt med seg selv. 

Ondskapen har fått i plass i vårt samfunn, og den ondskapen må vi bekjempe med kjærlighet. Den kjærligheten som hevder at du er unik uansett rase, kjønn eller farge. Den kjærligheten som hevder at du er unik fordi du er menneske!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg