BLIR BARE TRIST…

Kjære ungdom!

Du har sikker fått med deg debatten om influencernes negative påvirkning på den unge generasjon. For tiden gjelder dette en dansk blogger. Jeg kjenner ikke denne bloggeren, jeg ønsker henne alt godt, og håper hun får veiledning. Samtidig ønsker jeg å ta til motmæle og skape en motkultur!

Jeg har lyst til å gi deg en annen historie enn «brasilianske butt lift» og kosmetiske inngrep!

Historien min roper;

Ta vare på hjertet ditt! Det er ut fra hjertet ditt, at livet livet ditt kommer! Beskytt ditt sinn fra influencere som forteller deg at du ikke er god nok!

Vokt deg for hva du vil at skal påvirke ditt sinn! Vær streng mot deg selv i kjærlighet! Ta noen valg når du er sterk, som du på autopilot tar i bruk når du er svak.

Vi mennesker er uperfekte. Men det er helt greit! Det er det som er EKTE! Det er det du klarer å leve med over tid! Husk at du skal være inni kroppen din hele livet. 

Hjertet mitt blør for deg kjære ungdom som har vonde tanker om din egen kropp. Jeg bryr meg om deg, og jeg vil så gjerne fortelle deg at du er MER enn utseende og prestasjon! Du er unik! Den du er, hjertet ditt, tankene dine, kjærligheten og omsorgen du viser andre. Det er det som definerer deg! Det er den du er!

Dessuten er DU ELSKET UBETINGET av han som skapte deg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg