BLIR DU MED Å BYTTE FOKUS?

Vet ikke med deg, men nå er jeg lei av å høre om alle som er irritert på hverandre, på grunn av dopapir og tomme hyller!

Jeg tror poengene er tatt, og at folk innretter seg. Redsel kan få oss mennesker til å være urasjonelle, så vi får vise litt raushet. Sitter du inne med et stort lager, så ta vare på naboen da! Hadde vært deilig om fokuset nå fikk være helse og omsorg! Kan vi ikke heller bruke energien på å vise takknemlighet, for alle som hver dag jobber for å hindre smitte, og selv står i fare for å bli syk! 

Til oss som holder oss hjemme, er mitt råd  å gjøre hverdagen full av rutiner, og å bruke naturen! 15 åringen sa det ganske godt etter frokosten. «På tide å dusje og kle seg mamma! Går jeg i pysj hele dagen, blir jeg syk!»

 

Her i huset er planen å ha faste rutiner hver dag! Lange gode måltider. Morgentur, lunsjtur og en ettermiddagstur ut i frisk luft! Leke med tenåringene! Lage tik tok! Sette meg inn i barnas digitale verden! Spille spill! Trene styrke! Kanskje strikke eller reparere litt klær! Vaske hus og selvsagt jobbe med skole og arbeid!

13 åringen, som har vokst 30 cm de to siste månedene, hadde en herlig kommentar på ettermiddagsturen vår i går. «Mamma jeg tror vi må satse på mye god mat nå som vi bare skal være hjemme!»

I vår familie er vi samstemte! 😂 Her skal det nytes! Ønsker dere alle en veldig god lørdag! Ta vare på hverandre!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg