BYTTEHANDEL MED RÅ AVKASTNING

JEG KJENNER EN SOM SIER:


«Gi meg din synd
Jeg vil gi deg min rettferdighet

Gi meg din dumhet
Jeg bytter den i visdom

Gi meg din svakhet
Du kan få min styrke

Gi meg dine tap
Jeg vil gi deg seier

Gi meg din sykdom
Jeg vil gi deg min legedom

Gi meg din angst
Du kan få min fred

Gi meg dine lenker og bånd
Jeg vil gi deg min frihet

Gi meg din tomhet
Du kan bytte den med mening

Gi meg dine feil
Jeg vil gi deg suksess

Gi meg din avvisning
Hos meg får du 
aksept

Gi meg din frykt
Bytt den inn i min kraft

Gi meg din usikkerhet
Du kan få min tillit

Gi meg din utilstrekkelighet
Motta følelsen av at du er t
ilstrekkelighet

Gi meg din skam
Du kan bytte den i min tilgivelse

Gi meg din sorg
Du kan få min glede

Gi meg din forbannelse
Bytt den ut i min ve
lsignelse»

 

Nesten for godt til å være sant!? Der er vi helt enige! Det er en RÅ byttehandel, som er verdt å investere i! Gir avkastning resten av livet!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg