Dagen som egentlig er litt trist

Våkner med en 5 åring og en 10 åring i hus. Tantes gull. Smiler som bare det fra gluggene er åpne. Frokost, litt Disney infinity og noen timer med ubongo. Sutalaust og godt liv.

Stikker til farfar og har pizzadate i et par timer. Får innføring i hygiene på sykehuset. Han forteller om hvordan det aldri forekom smitte i gamle dager på sykehuset, da «Berta» var sjefen for at overlegene hadde vasket hender opp til albuen i minst 10 minutter.

Detter så ned i sofaen hjemme og drømmer meg bort til Sverige. For der skulle jeg vært! I dag gifter svenskens søster seg, og akkurat i dag er korona noe ordentlig herk! Nå er de gift og de er er så vakre og perfekte for hverandre. For å gni det hele inn så stråler solen i Sverige, mens Sørlandet gråter litt med meg.

Strategien når jeg er litt trist ( i dag pga bryllupet), er å være med folk jeg elsker. Tilbringe tid med folk i «flokken min». Derfor har jeg invitert en av tantene og onklene mine. De får reker, og vi skal kose oss masse. Håper du har en god dag, og er på et godt sted i livet. Prøv å snu en trist dag til noe fint!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg