Det er ikke din skyld Will

Jeg må bare dele et supersterkt filmtips med dere i kveld! 13 åringen og jeg hadde filmkveld, mens 15 åringen
«tiktok-
styler« rommet på nytt!

Filmen heter «Den enestående Will Hunting», og på engelsk heter den «Good Will Hunting».

Om du trenger en feelgood film, som berører sterkt, så er den verdt et par timer. Her møter du mennesker, som har opplevd det verste av det et barn kan oppleve. Du er samtidig vitne til at andre mennesker hjelper de (elsker de) ut av skam og skyld.

Kanskje blir jeg ekstra berørt, da jeg vet at det er mange sårbare barn som kanskje går en tung påske i møte. I den sammenheng vil jeg oppmuntre dere alle til å verne om folk i deres nærhet!

God natt!

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg