Drammen here we come


I dag skal jeg til stedet jeg vokste opp. Stedet jeg lærte å gå, gikk på skole og fikk mitt første kyss! 😂🤘🏽

Drammen i mitt hjerte.

Noen kollegaer prøvde seg på «hullet i E-18», men de kan bare glemme det. Jeg elsker den byen, og alle gode minner den bærer med seg.

Vi barna gav mamma turen til Drammen i 70-årsdag gave. Fattern, hennes bedre halvdel, er selvsagt også med. Vi fant ut at vi 5 ikke hadde vært på tur bare oss, siden alle vi barna bodde hjemme. Begynner å bli 25 år siden. 

Mission med turen er skravling, mat, kos, se på gamle steder vi har bodd, besøke faste stamcafeér og restauranter. I tillegg skal vi besøke skjønne venner og gamle kirka vår.

Kan du tenke deg noe koseligere??

For deg som kjenner Drammen så kan jeg nevne lunsj på Picasso, middag på Stallen, Filadelfia Drammen og Lizzis.

Helga blir perfekt.

Sove på hotell i Drammen blir første gang jeg gjør, men det er jo sykt gøy å gjøre noe man aldri har gjort før! 😂🤘🏽

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg