Drøm blir virkelighet

Jeg lagde en avtale med ei skjønn venninne for 3 uker siden. Venninna mi som har tatt disse bildene.
Jeg har i mange år båret på en drøm.
Avtalen med min venninne gikk ut på at når drømmen min tok veien mot virkelighet, da skulle disse bildene publiseres, for å feire livet.


I dag hopper jeg for at nye drømmer skal settes ut i livet. Nye drømmer krever for min del hardt arbeid. Men kan du tenke deg noe herligere enn å få realisert en drøm? Jeg feirer at det er mulig at drøm blir til virkelighet når du er 44!

I dag er min oppfordring til deg;

🌟Fortell drømmen din til en hjertevenn,
som du vet vil coache og heie deg frem.

🌟Fortell deretter drømmen din til familien, for eksempel en skjønn, smart storesøster, som «tupper deg bak» og sier «at nå må du smi». Du vet jo at familien din elsker deg
og vil deg det beste. (Vet at ikke alle har det sånn 💔😢)

🌟Deretter gå tur med en annen venn. Ta gledesbilder du har bestemt deg for å publisere når drømmen er i ferd med å bli virkelighet! Du må ha troen vettu!

☀️♥️ Om du ikke har en drøm, så let etter øyeblikkene i din dag som gjør deg lykkelig!

Dere skal få ta del i drømmen min etterhvert! ✌🏼Men ikke ennå..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg