Drømmedag for en 44 åring 👑♥️


Hjertet er FULLT! For en drømmedag. Jeg sitter med klump i halsen over kjærligheten jeg opplever. Ja, ord og handlinger er mitt kjærlighetsspråk! Det varmer langt inn i hjertet. Kimser heller ikke av gaver, i skjønn forening med det at noen gidder å tenke på meg. Det er ingen selvfølge det!

Våknet av melding fra fineste farfar på 96 år. Skjønneste farfaren min som jeg digger! Deretter koselig telefon fra beste pappaen min.

Så fikk jeg meldinger av godeste svensken, som er på jobbreise i Stavanger. Der står det at jeg må sjekke kjøleskapet. Videre fører rebusen meg under sengen, hvor gaven er plassert. I tillegg til kjærlighetserklæringer og bilder.

Barna og jeg har koselig frokost, og barna har skrevet det herligste kortet og kjøpt gave. Jeg er heldig.

Vi har en super koselig stund, før skole og jobb må overta. Kommer på jobb, og hva møter meg? Jo, dette!!!! Og mange varme hilsner og et par «sprita klemmer».

 

Skal så på middag til mamma og pappa med kidza. Men tror du ikke de har stilt i stand det kalaset! Hele gjengen min samlet. ♥️😍🥰🙈♥️Søster og bror med familier. Alle de jeg elsker høyest i livet. Jeg er så velsignet og UENDELIG takknemlig!

Mamma og pappa gjør ingenting halvveis. Så nå er jeg så mett for mange dager.

Har fått mange sms, mms, messengermeldinger, FB meldinger, snapvideoer og instahilsner. Her er et par av de. Livet er raust i dag. ♥️


Kommer hjem, og da står det jammen meg blomster på døra fra nabokona og hennes crew. De folka der altså, jeg sier det bare. Gullgjeng.

Jeg elsker livet og alle dere som er i livet mitt! Du tenker kanskje at å elske er et drøyt ord! Jeg velger å elske så lenge jeg har sjansen! Anbefaler deg det samme. Legger meg med et takknemlig hjerte! 🤘🏽♥️

 

Hilsen slumretrollet

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg