DRØMMEHJERTE

Hvilke drømmer har du for livet ditt? Er drømmene dine ambisjoner om karriere? Berømmelse? Bli sett, hørt? Oppnå materielle goder og rikdom? Få den perfekte kroppen? Den perfekte kjæresten? Reise jorda rundt?

Har du reflektert over hvorfor du har de drømmene du har? Hva drømmene gjør med deg, og hvordan det preger på deg? 

Jeg elsker å drømme, og jeg oppmuntrer unge mennesker til å drømme. Leve livet! Tørre å gå utenfor komfortsonen. Kjenne at livet byr på mye mer enn det vi kjente til fra før. Oppleve storheten i skaperverket.

MEN..

Jeg tror det er noen drømmer som gjør hjertet hardt. Noen drømmer som knuser hjertet. Noen drømmer som skuffer oss og noen drømmer som lurer oss.

Når alt det ytre forsvinner, om vi skraper vekk fasade, så tror jeg vi mennesker drømmer om kjærlighet. Være elsket og det å «høre til!»

Det er de drømmene som EGENTLIG betyr noe for det EKTE livet! 

Hva er din drøm?

Jeg drømmer om en å ha en tilgivende puls i livet mitt! Full av kjærlighet. Full av omsorg for min neste!

Mitt drømmehjerte vil gi de unge en annen sannhet! En sannhet som roper ut et motkultur! En stemme som roper ut; «Du er god nok!», «Du er verdifull!», «Du er perfekt slik du er skapt!» En stemme som roper; «Du blir ikke mer lykkelig av botox, silikon og sixpac».

 

Hva vil ditt drømmehjerte?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg