Du betyr noe


Har noen fortalt deg i dag, at DU er viktig?

Har noen sagt til deg, at DU betyr noe?
I tilfelle du ikke har hørt det, så hører du det nå, fra meg;

DU BETYR NOE!

Du er mer verdt enn du aner. Følelsene dine av å ikke være god nok, stemmer ikke! Andre menneskers oppfatning av deg er en annen enn du tror.

DU BETYR NOE!

Kanskje er du ikke midtpunktet. Men hva er vitsen med å være det. Lykken er ikke der. Kanskje er du ikke i den populære gjengen. Hva så? Hvor langt kommer du med popularitet. Kanskje oppnår du ikke alle mål du setter deg. Velkommen til livet. Velkommen inn i det uperfekte, men dog perfekte livet vi alle prøver å leve.

Velg deg ut en følelse i kveld.
TAKKNEMLIGHET.
Det er mye livsglede å hente der.

Tak over hodet ✔️
Mat på bordet ✔️
Klær på kroppen ✔️
Lønn, skole eller støtte fra staten ✔️
Familie ✔️
Venner ✔️

Kanskje er ikke livet akkurat slik du så det for deg. Spør meg, jeg vet hva jeg snakker om. Jeg har møtt på livet før.

For snart 10 år siden, gikk livet  i sakte utforbakke. Det hadde vært tøft i 5 år før det. Kampene var tunge, ubegripelige, urettferdige og valgene vanskelige å ta.

Lite trodde jeg for 8 år siden at solen noengang skulle skinne på meg. Jeg følte ikke jeg fortjente det heller.

Men det har den gjort.

Det har ikke vært skyfritt de siste 3 årene heller. Livets brutaliteter har utfordret. Død og sykdom har prøvd å ta fra oss solstrålene. Men vet du, i alle livets faser er det stråler av liv. Bare let litt!

Du betyr noe. Du er elsket! Livet blir bedre! Velg takknemlighet i dag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg