Du lyser opp rommet

Vi har alle noen mennesker i vår verden som lyser opp rommet når de kommer. På en magisk måte får de vår oppmerksomhet. Enten med en morsom kommentar, med et kompliment, med et gledesutbrudd eller med et smil.

Har du tenkt på at disse menneskene er en velsignelse i ditt liv? Vi snakker faktisk om en STOR velsignelse!

Verdsetter du disse?

Eller kjenner du på sjalusi for disse menneskene? Er det slik at du egentlig ikke tåler de helt, fordi de i dine øyne «stjeler showet»? Jeg bare spør. Blir de en trussel for ditt ego?

Heldigvis er dette en blogg, så du slipper å svare! 😂 Har bare lyst til at du skal tenke over det! 

Når du reflekterer over det nå, så irriterer disse menneskene deg egentlig, om du er ærlig. Kanskje kan du gi de en sjanse, begynne å se de med nye øyne?

Vet ikke med deg, men jeg har en del slike mennesker i mitt liv. Og jeg må si i denne isolasjonstiden, så er savnet etter disse menneskene så sterkt. 

Disse menneskene ser andre, de gir energi til rommet. De skaper liv, glede og latter! JEG ELSKER DISSE MENNESKENE!

Har du tenkt på at disse menneskene gjør livet ditt bedre? Om du egentlig er litt i tvil nå, så har du et valg. Bestem deg for at de skal bety noe! Det er mitt ønske for deg! Jeg tror du får det bedre av det!

(Å, ja hun på bildet med hjelmen og her i grått, er en av de i min flokk, som lyser opp rommet, og som jeg takker Gud for! Skulle reist til Hellas på øyloffing sammen i sommer, men det blir nok utsatt ja!)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg