Elsk de du leder


I dag er bloggen rettet til deg som leder andre mennesker, unge eller eldre. Kanskje gjør du det i jobbsammenheng, kanskje er du lærer, barnehagelærer, direktør, politileder, avdelingsleder, prest eller leder i frivillig arbeid. 

Du skjønner hvor jeg vil – du leder noen. Å lede andre mennesker kan være det fineste, men også noe av det vanskeligste vi gjør! Appropo å lede…

Mange spør meg om jeg drømmer om å bil influenser! 😂 Dødelig vittig spørsmål, for selv om jeg er frimodig, utadvendt, så kan jeg også være beskjeden i andre settinger. Og la oss avklare det en gang for alle – jeg drømmer ikke om det. 😂 Jeg synes det virker sykt slitsomt! 😂 

MEN det jeg er opptatt av, er å fortelle ungdom og voksne en annen historie. Jeg drømmer om at mennesker skal bli påvirket av noe annet enn jakten på den perfekte kropp, det perfekte hus, det perfekte antrekk og den perfekte hud.

Jeg sier ikke at det er galt å ha dette som interesser. Er selv glad i alt som er fint og sunt! 😂💪🏼

Jeg ønsker bare at bloggen min skal fortelle deg at du er elsket og viktig! Livet er for kort til å gå rundt og føle seg mislykket! Og altfor mange gjør det…

Derfor er jeg aktiv også i storyen på Instagram. Jeg vil at du skal se et vakkert tre i soloppgang og solnedgang. Vil at du skal se det vakre havet som gir håp og sjelefred. Ønsker å vise deg at å sette seg små mål funker. Vil vise deg at å spise rundt et bord med tente lys gjør noen med familielivet.

💪🏼 Det er mine tanker da 😂 Rar? Det kan godt være, men jeg lever greit med det! ✌🏼

Jeg refererte til den kloke filosofen og professoren jeg var på foredrag med i går. Han sa veldig mye bra, og også noe vidunderlig om hvordan vi som leder andre mennesker bør strekke oss.

«Vi må elske de vi leder!»

«Elske, lett for deg å si Julie. Du er jo den typen som elsker folk og har lett for å si det.»


Ja jeg er klar over at vi mennesker er ulike, men å elske et annet menneske er et valg. Et valg du tar hver dag.
Om du bestemmer deg for å elske, finne gull i de du leder, så vil du garantert lykkes. En venn av meg sier;

«bare du graver dypt nok,  finner du alltid gull!»

Ja kort oppsummert er dagens utfordring å elske din verden! Du som leder bør gjøre det for å lykkes!  Elsk med hele deg. Bestem deg for å elske de du ikke engang er så begeistret for. Jeg heier på deg! 😘

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg