ELSK DINE FIENDER

Elsk dine fiender! Radikalt! Brutalt! Umulig! Kan føre til noe helt utrulig! Livet, med sine nyanser. Livet, på tide å ta nye sjanser??

Hva har du i bakspeilet? Hat? Løgn? Skuffelser? Svik? Har du blitt forlatt? Kanskje misforstått? Mistrodd?

Hva ser du ? Vi har alle vårt vi ser, vi har alle vår bagasje. Noen har fått i overkant mye i sekken. Livet kjennes urettferdig! På tide å stoppe opp og pakke om sekken.

Kvitt deg med bitterhet, hat, negative tanker. Bestem deg! TILGI!

Noen ting tror man at man aldri vil bli ordentlig kvitt. Om livet er som en bok, så kan vi tenke at vi blir ferdig med et kapittel. Men det kan ta evig lang tid, og du får lyst til å gi opp!

Du føler du leser det samme avsnittet om og om igjen. Mister nesten troa på at du noensinne vil komme deg gjennom kapittelet. 

Men du gjør det! Du åpner et nytt kapittel. Noen av hendelsene fra det forrige kapittelet vil prege deg.

I slitne stunder muligens innhente deg. Men det er et nytt kapittel! Ikke mist motet! Det nye kapittelet vil berike deg. Gi deg nye perspektiv. Utvide horisonten. Øyeblikkene vil dra deg inn i gleden og freden igjen. Ikke mist motet! Du vil kjenne at du lever igjen!

I min bok har jeg lært at «å elske mine fiender» er medisin for kropp og sjel. Det gjør noe med meg, min sjel og min verden! Jeg har fått lukket kapittelene og lært meg å leve med det.

Oppfordringen i dag er enkel! Elsk. Elsk heftig. Elsk nært. Elsk med hjertet. Bli fri!

God lørdag!

Jeg skal på cafe’ med to av favorittkvinnene i flokken min!

Julie 😘

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg