En fred som overgår all forstand

Reklame | https://c.mtpc.se/tags/link/2220402


Vet ikke hvordan livet ditt er akkurat nå kjære leser. Hva som tynger ditt hjerte, trykker deg ned eller gjør deg motløs. Jeg vet at livet er ufullkomment, og jeg personlig trenger kraft fra noe større enn meg selv.

I vennegjengen min deler vi livet, det ekte livet. Lite visste man som tenåring av hva livet kom til å by på. Det er en umulig oppgave å forberede seg på «livet».

Utfordringer på den ene eller andre måten har berørt mine venner. Det går i sesonger og perioder, men vi har alle kjent på tap, sykdom, skuffelser og smerte.

For sånn er livet.

Per Fuggeli sa at vi mennesker må lære oss å bli glad i det som er godt nok, og ikke i det perfekte.

Om det er deg, og du kjenner at uansett hvor sterkt du prøver, når du heller aldri grensen «god nok».

Til deg har jeg lyst til å si at det finnes en, som gir deg fred som overgår all forstand. Han formet deg i sine hender, og Han kjente deg FØR du var et foster.

Gina Tricot

Han mener at du er mer «en  god nok.» Hjertet ditt kjenner han, bedre enn noen. Han bryr seg om hjertet ditt. Han kan lege din sorg, og ta vekk din frykt og angst. Fred etterlater han deg. Det er en fred som overgår all forstand. Du får ro og tankene får hvile. Anbefaler deg å snakke med han.

Klem

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg