Endelig ser vi det!

 

En ting har jeg skjønt i denne perioden! Jeg er ufattelig heldig! I går var jeg 5 timer i videomøter med ulike kollegaer! Det eneste jeg har lyst til, er å se de! Klemme på de, dulte borti de, tøyse, klemme litt igjen og holde rundt dem og fortelle dem at de betyr noe i min verden!

Isolasjonen vi lever i er dyrekjøpt læring. Vi får perspektiv. Perspektiv som er godt for sjelen. Alt vi har tatt som en selvfølge er plutselig noe av det vakreste vi har! ENDELIG SER VI DET! Vi ser at mye av det vi har gitt fokus betyr lite. Det vi savner og trenger er hverandre!

📸Trygve Skaug

 

Hold dere friske! Sammen skal vi bekjempe fienden! Vi har ingen å miste!

 

 

1 kommentar
    1. Det er nå man kjenner på savn og hvor heldig vi er som har venner og familie. Har lyst å gå på døra til min gode venninner og gi de en god klem. Gleder meg til vi kan være sosiale og le og drikke kaffe sammen igjen💕💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg