Enhjørningnivå likssom


I dag må jeg bare fortelle dere om noe som fascinerer meg noe helt vanvittig;

MENNESKER!

Så ulike, så unike og vakre. Jeg elsker når jeg møter mennesker jeg «connecter» med i samme sekund. Det er spesielt. Og det er noen av de vakreste øyeblikkene i mitt liv!

Enkelte mennesker treffer du helt tilfeldig, også blir du dratt inn i deres verden. De utstråler noe som trollbinder deg. Du vil bli endel av deres liv. Har du opplevde det?

Vet ikke om du synes jeg er rar? Det er greit i tilfelle! Jeg lever med tenåringer, så det å være rar er et begrep jeg er godt kjent med! 😂 🤣😅

Iallefall mennesker fascinerer meg. Enkelte av arten er så uredde. De eier verden og lever ut drømmene sine. Andre igjen har et vanvittig potensiale som de aldri oppdager. Noen er staute, stabile, trygge og trege. De må tenke over enhver avgjørelse i flere dager! Andre er følelsesstyrt, impulsive, hjertelige og karismatiske! De skaper magi og gir energi! Jeg digger at vi er ulike!

Avslutter med litt nydelig poesi fra Silje Gundersen, @altjegvillesi 

Om du vil ha det inn med teskje kjære skjønne leser, så digger jeg at du er du! Verden er deilig når vi er ulike! Tenk så kjipt det hadde vært om alle var trege og trauste, men tenk så slitsomt om alle var impulsive og fulle av følelser! Samspillet er det herligste! Vær stolt av den du er og sånn du er skapt!

 

DU ER UNIK!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg