Evig opptimist


Det er meg! Evig optimist! Tror jeg koronarestriksjoner vil bedre seg i løpet av sommeren? Å jada! Tror jeg reiserestriksjonene ut i Europa vil endre seg!? Ja, det tror jeg! Tenker jeg at jeg snart får oppleve verden og nye kulturer igjen! Oh yes baby!

Mitt problem er at hjernen funker sånn. Beklager. Den er satt sammen med opptimistiske skruer!

Jeg orker ikke tenke negativt! Enkelte ser nok på meg og tenker «For en svakhet. Du må være reflektert Julie! Du må tenke grundig gjennom, og du må se opp for farene!»

Er det noe jeg har lært meg i livet så er det at farene kommer. De møter deg rett i fleisen. Ting du overhodet ikke engang kunne kalkulert med om du hadde reflektert aldri så dypt! 

Jeg tenker derfor at jeg griper dagen! Lever i nuet! Jeg bekymrer meg ikke for morgendagen og jeg drømmer nye drømmer!

Jada, og har selvsagt booket kidza og meg en reise til varmere strøk i høst, som jeg inderlig håper at jeg får til! (Med avbestillingsbeskyttelse, jeg er ikke naturlig blond lenger!) 

Det var dagens dype tekst! Vær opptimist! Livet blir så deilig da! Nyt pinsen! Love u all!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg