God mandag

Vil dele mine betraktninger denne mandag morgen. Betraktningene kan kanskje provosere? Eller oppmuntre? De er basert på en følelse jeg har valgt å plassere fremst i hjertet. TAKKNEMLIGHET!

Jeg tror nemlig vi mennesker kan gjøre noen grep i livet vårt! Om vi står i problemer, om livet er mørkt, så kan vi alltid ta et valg.

Vi kan lete etter den ene lille strålen av lys. Den ene lille strålen, som kanskje er svak. Om vi leter, så er jeg overbevist om at vi finner den!

Samfunnet vårt har lært oss opp til å lete etter feil. Vi skal være kritiske! Godt og smart er det, men for eget liv tror jeg vi finner fred og glede, ved å være takknemlige for det vi egentlig tar som en selvfølge.

MANDAG

Mange muligheter til å glede mennesker!
Alltid takknemlig for en ny dag!
Nok av velsignelser å takke for!
Dagen i dag er ny og den er min!
Aldri for sent å starte på nytt, der jeg feiler.
Griper dagen, lever i nuet!

 

Ha en velsignet dag!
Takk for at du leser og deler!

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg