GODHET


Kan du tenke deg noe finere enn når du opplever godhet? 
Kan du tenke deg noe som varmer hjertet mer enn et annet hjerte som vil deg godt? Vet du om noe vakrere enn mennesker som ser det gode i andre uansett? Noe nydeligere enn mennesker som jobber hele livet for godhet? Kan du tenke deg et nydeligere syn enn mennesker som stråler av godhet?

Jeg har mange av disse menneskene i mitt liv, og det gjør meg uendelig takknemlig.
Når svensken, som er godhet, befinner seg i Sverige, og barna skal til sin far, og jeg føler meg som spurven Trygve Skaug beskriver så vakkert. Da er det godt å en mor og en far som plukker deg opp! 

Ønsker deg en god helg! Husk at små handlinger, en telefon, en sms kan bety hele forskjellen for et annet menneske! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg