Håpet gir mot

I dag har jeg lyst til å slå et slag for positive folk, smilende folk, folk som velger å se det beste i de mørkeste dagene. Vi trenger disse menneskene! Jeg er glad for at jeg har disse menneskene i min verden og i mitt liv! For mange er isolasjon en prøvelse. Humøret og psyken blir satt på prøve. Vi må hjelpe hverandre! Dagene kan bli mørke. Ønsker å komme tilbake til et vers jeg har delt tidligere;


I denne perioden hvor et mørkt teppe ligger over landet vårt. Hvor mange arbeider for å redde andres liv, og hvor vi andre kjemper mot vår egen hjerne, så vil jeg oppmuntre deg til å bevare hjertet ditt. Jeg tror hjertet vårt er tankene, følelsene og viljen vår.

For å klare å bevare hjertet vårt har det enormt mye å si hva vi fyller dagene med. Hva ser du på på TV? Bygger det deg opp, eller river det deg ned?

Hvem følger du på sosiale medier? Hvilken musikk lytter du til? Hvilke valg tar du for fysisk helse? Hvilken følelse har du valgt å ha fremst i hjertet?

Utfordrer deg til å omfavne «takknemlighet!» Bestem deg samtidig for hva du vil at skal forme hjertet ditt! Velsignet søndag til deg! ♥️

2 kommentarer
    1. Takk, fine Julie. <3 <3 <3 Det er vanskelig å være positiv og optimistisk og ikke bli redd når man leser nettavisene, men når jeg snur mot Facebook og ser solidariteten blant de fleste, så blir jeg glad og positiv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg