Har du pussa opp?


«Har du pussa opp?», sa han med et smil rundt munnen. Jeg brøt ut i latter, da jeg tenkte, at han så at jeg hadde «sparklet» over kvisene en 44 åring definitivt ikke skal ha! 😂

Svarte selvfølgelig, ja vi pusser opp, men at jeg måtte innrømme at det var svensken som er sjefen for det! Sønn av en malermester.

«Julie, jeg mente at du var fin!»

Neste dag lød det «Nytt fint antrekk!», med den samme herlige latteren. «Ja, altså ikke meg», sier vedkommende og gliser.

Kan du tenke deg noe finere enn mennesker som oppmuntrer. Mennesker som ser deg, en tung regnværsdag. Mennesker som skinner, med de vakreste strålene, inn i hjertet ditt.

Jeg er heldig. Jeg har mange av disse menneskene på min arbeidsplass.

Du kan utgjøre en forskjell for de du møter. Gå på jakt etter det fine i din verden. Det er mye vakkert der ute.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg