Hva er din superkraft?

 


Hva er din superkraft? Hva driver deg? Om du skal presentere din superkraft, det du vet er deg, det som driver deg fremover. Det du lever for og det som motiverer deg.

Hva er det?

Er det ditt klare hode for buisness? Din rettferdighetssans? Er det ordning og reda? Har du full kontroll på alle systemer? Er du systematikeren? Den kreative?Hjertepersonen? Fredsmekleren?

Enkelte mennesker jeg kjenner har en helt spesiell superkraft. På merkverdig vis trekkes jeg inn i deres nærvær. Kraften deres gir meg noe helt ekstraordinært. De bærer med seg noe helt spesielt. Jeg får ikke nok av disse personene.

Vet du hva som er felles for alle disse menneskene?

KJÆRLIGHET

Kraften de bærer er kjærlighet. Den kraften er sterkere enn det jeg kan fatte. Menneskene jeg snakker om ser godhet i alt og alle. Superkreftene deres gjør meg fascinert, og får meg til å elske. Jeg vil strekke meg i deres nærvær. Jeg vil bli bedre.

Jeg vil elske mer.

Kanskje leser du også tenker du. «Julie, jeg ble feilprodusert. Han glemte å programmere inn superkraften. Jeg er feilvare!»

Til deg har jeg lyst til å si at du kunne ikke tatt mer feil. Du er unik! Og en ting min venn, du er skapt til kjærlighet. Du er skapt til å elske og bli elsket. Lenge før du var et foster tenkte Gud på deg. Da du var i din mors mage hadde han en plan for deg. Du er unik. Skapt til å elske! La ingen tro at du er ikke verdig dette livet! Du er noe helt for deg selv!

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg