Hva er ditt anker?


Er du lykkelig? Er du glad? Har du det godt når du er alene med dine egne tanker? 
Har du fred? Har du ro? Har du en tro?

Når uroen kommer, har du et anker? Når angsten tar over, hva beroliger dine tanker? Hvilket håp har du?

Hva tenker du om livet?

Det er en som gir meg ro! Han tar frykten og bytter den ut med kjærlighet og tro.

Når jeg bekymrer meg for svensken, og alt dere vet. Da  hviler jeg i vissheten om at Gud er kjærlighet! Uten skaperen er jeg fortapt! 

Det nytter ikke bekymre seg for morgendagen! Det er en som vil sørge for den. Han kler himmelen med de vakreste farger, designet naturens skjønnhet som ingen andre kan. I sine hender formet han deg og meg. Unike.

Jeg legger meg tilbake i de hendene. Krabber oppå hans fang. Hviler i at HAN har kontroll. Han vil beskytte og bevare!

Hva er ditt anker?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg