Hva skjer med samfunnet vårt?

📸 Audiofficial/Twitter/dagbladet

Unnskyld, men jeg må få det ut. Klarer ikke dy meg! Hva skjer med samfunnet vårt?
Jeg leste i nyhetene at Audi trakk et bilde fra kampanjen ved sin lansering av en ny familiebil. Ei lita jenta sto hvilende inntil en ny familiebil de skulle presentere. Hun sto hvilende med solbriller på og spiste en banan. Se bilde.

Visstnok har dette resultert i vanvittige diskusjoner i kommentarfeltene. Det var flere grunner til engasjementet, jeg må uttrykke noe i forhold til en av grunnene. Audi blir kritisert for at dette bildet fremmer seksualisering av barn. (Audi trakk selvfølgelig reklamen, og beklaget.)

Hallo, hva skjer?

Hva gjør vi samfunnet vårt til? Når ble et lite barn som spiser banan en seksuell handling. Kanskje på tide med en hjertesjekk kjære nordmann?

En hjertesjekk av ditt eget hjerte.

Hva fyller du hjertet ditt med? Det hjertet som er tankene, følelsene og viljen din. Hvilke tanker tenker du. Hva påvirker dine tanker? Hva gir du innflytelse i livets ditt.

Kan ikke ei lita jente som spiser banan hvilende inntil en bil, få være akkurat det; ei lita jente som spiser banan hvilende inntil en bil. 

Hjertesukk fra meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg