Ikke vær et ettall


I dag er blogginnlegget mitt superkort. En oppmuntring fra Juliemor. Jeg tror nemlig at denne oppmuntringen er nøkkelen til lykke.

Jeg snakker ikke om den euforiske lykken som gjør deg svimmel, men den lykken som gir livet mening.

Dagens oppmuntring er uttalt
av fine Per Fuggeli
«Ikke vær et ettall på jorda.
Bry deg om flokken din.» 

Å elske hverandre og å bry oss om hverandre er det aller fineste og mest meningsfulle vi kan gjøre.

Denne helgen skal jeg feire to av de som betyr mest av alt for meg i livet.
Mamma og pappa blir 70 og det er helt utrolig å tenke på!

Ha en nydelig helg med flokken din! Vær rause med hverandre. Elsk hverandre. Fortell hverandre at verden ikke er den samme uten.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg