Ikle deg Supermankappa

Reklame | Calvin klein Espresso Beanie

Noen dager må vi ikle oss kappa med stolthet. Fortelle verden, at den bare kan glemme at vi er svake. 

Vi må si til det svake mennesket i oss, at jeg er også sterk. Jeg er mye sterkere enn jeg tror. Sterkere enn kampen som utspiller seg i mitt liv.

Unik er jeg også. Og unik er du min venn. Vi er unike, du og jeg. Originale skapninger, skapt for å elske og bli elsket. Vi er sterke!

I dag ikler vi oss supermann og superkvinne kappa. Vi beseirer mørket, velger lyset, tar på kappa og flyr ut i verden med krefter som mørket kan se langt etter!

Pakk sekken, gjør deg klar for verden. Takknemlighet er vårt skjold. Godhet er vårt sverd! Vi finner noen våpendragere, som går med oss.

Denne kampen skal vi vinne, sammen. Spør din venn om å bli med. Spør din venn om å finne lyset i dagen. Mørket har tatt nok ifra oss!

Calvin Klein Performance


Ha en nydelig tur og dag! 👊🏼💪🏼🦶🏽💋

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg