Intensjonsavtale


Har du gjort en personlighetstest for å se hvilken type personlighet du har. Jeg «slår ut» som rimelig delt 😂✌🏼 Kreativitet (grønn) & struktur (blå) får 50/50, mens hjertepersonen (rød), den som sørger for at alle på teamet har det bra, trumfer de to andre. ♥️😜

Jeg har akseptert at følelsene mine er mye av den jeg er, og jeg ønsker at det skal være sånn. Enkelte påberoper seg sannheten om at det er uprofesjonelt å vise følelser, og jeg kunne ikke vært mer uenig. Forstå meg rett, det er greit å ha en viss kontroll og en verdighet 😂✌🏼, men et samfunn styrt av elektronikk og roboter trenger følelser.

Følelsene mine har vært varierende den siste måneden. Jeg har tatt noen valg med hjertet, og det har kostet, men det har også åpnet nye dører.

Jeg er bare så vilt glad. 🤣 Og jeg klarer ikke å holde det inne mer! 📣

For det første er svensken hjemme. 🇸🇪 Vi har ti dager fri , skal nyte påskefjellet 🐣⛷ og i går mottok jeg min første intensjonsavtale på mail. ✍🏼📖 Skal signere og under signaturen står det forfatter. 🙈😂

Endelig skal drømmen bli satt ut i virkelighet. 🌟 Jeg er så glad! Utfordrer deg til å jage drømmene dine! ✌🏼 Det er skummelt, sårbart, hardt arbeid, men helt sykt kult!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg