Jeg ber for kongen


I en bok jeg leser mye i, står det;

«Fremfor alle ting formaner jeg derfor til at det blir gjort bønner, påkallelser, forbønner og takk for alle mennesker, for konger og for alle som er i høy stilling, så vi kan leve et stille og rolig liv i all gudsfrykt og ærbarhet.»

Jeg tar denne boka på ordet, og oppmuntrer deg til det samme! I dag går tankene mine til det folkekjære kongehuset. Jeg ber for dagene som kommer, og operasjonen Kongen skal ha. Kongen skal bytte hjerteklaff i morgen.

Bønnene mine går til Kong Harald, at han skal bli bevart, og til familien om trøst og fred. En fred, som overgår vår menneskelige forstand.

Den freden trenger vi mennesker, og vi klarer ikke å skape den selv.

Jeg ber om at kongen skal bli fort frisk og at kongefamilien, som har fått mer enn de kan tåle dette året, skal oppleve en gudommelig fred og ro!

Klem Julie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg