JULAFTEN PÅ CUBA

 

Julaften kveld endte med matforgiftning! Har sovet i hele dag! (1.juledag) Tenkte dere skulle få Julaften fra Varadero i bilder! Dere sover nå! Jeg skal se om jeg får i meg noe mat! Litt bedre nå…

Her er utsikten fra rommet julaften morgen kl.05.30

Dette er bungalowen vår

  Stranda vår – Varadero beach kl.7.15 

Ettermiddagstur på stranden. Fant mange av disse blue-yelly! Møtte på en badevakt som sa at fikk du en av de på deg var ferien ferdig! Forøvrig rett etter jeg hadde tråkket på en! Trodde det var en blå Stein. Den lå nedgravd i sanden. Ettermiddagssalsa! Her snakker vi rytmer!  Dagens middag!

1. Norsk laks

2. Hummersuppe (tror vi)

3. Hummer el kalkun

4. Is og kake

 Vi avsluttet kvelden med et forrykende Latinoshow! Siden da har jeg sovet! Life is good! Håper du hadde en fin julaften der du er! Husk at du er elsket! Verdifull! Du er unik!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg