JULEBAKST I HUS

En ny tradisjon er startet! Hvilken deilig lørdag!    Jeg ELSKER familie, venner og det sosiale liv! I dag samlet jeg flokken min, min herlige storesøster, min skjønne svigerinne og ei venninne som er som en søster, sammen med barn, ungdommer og menn! Heldig var vi som hadde tilgang på å låne skolekjøkken på jobben min! Takk Fevik skole! (Jeg har vasket godt og nøye etter meg!)

Julemusikken spilte fra høytalerne og vi fikk bakt åtte slag med julekaker på 4,5timer! Pepperkaker, brune pinner, kokosmakroner, kransekakestenger, amerikanske cookies, sarah bernhard, sjokoladeboller og brüsselkjeks!

Under ser dere mor i aksjon! Pepperkakene var for unga! Jada! Her satt jeg da!

Helt herlig å være ferdig, og utrolig koselig da det sto på! Venner og familie er livets glede!

Nå har jeg flatet ut på sofaen, men vi skal snart gjøre oss klare for å besøke VERDENS skjønneste vennepar! Håper din lørdag har vært fin!

Start en ny tradisjon davel!

Klem Julie


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg