Kalkunburgere med tilbehør

Matbloggeren slenger ut det ene tipset etter det andre om dagen.😂🤘🏽 Du skjønner høstferien er her, med drittvær og reiseforbud 😂. «Korona my life» gjør at det blir mye god mat.

Vet ikke med deg, men jeg går litt tom for middagsideér, så jeg tenkte at for alle dere som jobber denne uka, kan jeg by på noen gode tips! 😂🤘🏽

Svensken har kjøpt disse kalkunburgerne i Sverige.

Og burgerbrødene får du i dagligvare. Beste burgerbrødene ever. Og vil du kjempe for miljøet, så hjelp til med det du kan. Butikken «holdbart» har dagligvarer med kort holdbarhet, og rikelig utvalg. Handler du her, så er du med å bekjempe matsvinnet! ♥️🌍🍀☀️

Krydder og tilbehør er viktig. Jeg elsker urter og gode krydder. Tidligere i formiddag var jeg på lunsj med skjønne kollegaer på herlige Hesnes gartneri. Der fikk jeg kjøpt noen herlige kortreiste urter! Helt vill størrelse på basilikumen! 🤘🏽

Himalayasaltet kjøpte jeg også der, og det sammen med det joviale natvigkryddderet og pepper satt den gode smaken på burgerne.

I tillegg hadde jeg salat, yoghurt naturell som dressing og ketchup. Dette er super lettvint og skikkelig kosemat!

Lykke til!

♥Julie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg