Kjære influenser

Vær så snill! Ikke gidd!

Ikke gidd å gi tenåringene mine det fokuset du gjør! Hjelp meg som mor! Ikke sett deg skrevende i bikini på en balkong i Dubai. Du er nydelig, du er vakker, men ikke eksponer mine unger for kroppen din!

Please, jeg ber på mine knær!

Du er så vakker! Du er så skjønn! Du er et forbilde! Vær så hjertens snill, å gi følgerne dine gode verdier. Ikke gi de kroppen din!

Gi de hjertet ditt!

Kjære influenser vær så snill! Ikke gidd å vis rumpeoperasjonen din! Ikke fortell hele verden om «hvor mislykket du føler deg!» og at det hjelper med plastikk og silikon!

Det er HELT NORMALT at vi mennesker ikke er PERFEKTE! Det er NORMALT å ikke alltid være superfornøyd med seg selv. Dette er faktisk følelser det er viktig at vi lærer de unge å leve med! Det perfekte er et UMULIG liv! Please, fortell de unge DET istedenfor! Fortell de at det er hjertet de må bevare!

Kjære influenser du kommer til å få en eksistensiell krise når du blir 43 år, om du tror at lykke handler om kroppen din! ALT FORGÅR! Etter fødsler og livets bekymringer… det er hjertet vårt som består og har betydning!

Kjære influenser! Ikke gidd å gi barna rabattkoder på 30% til jakker på 5000kr!!! Unger på 13 og 15 skal ikke ha jakker til 5000kr! Ikke gidd å gjøre det normalt og kult å kjøpe vesker til 30 000kr! 

La meg avklare…

Jeg som dame elsker klær, jeg liker å se fin ut, og jeg er opptatt av trening i et helseperspektiv. Det er viktig for både kropp og sjel.

HJERTEROPET ER;

Kjære influenser! Vær ekte! Vær nær! Del hjertet ditt! Da tror jeg det blir lettere for deg når du er 43 og ser tilbake på livet ditt.

Da kan du tenke at du har vært med å skape en generasjon med sunne verdier! Med verdier som gir bedre psykisk helse!

Da kan DU være stolt av at HJERTET DITT, har betydd noe i andres liv! Det er jo ditt valg, kjære influenser!

Dette innlegget er IKKE ment for å trykke deg ned, for jeg synes du er vakker både utenpå på og inni! Gi oss bare det som er inni! Det er det de unge trenger, og jeg tror faktisk du også trenger det fokuset!

Jeg tror neppe du vil bli husket for håret, puppene og rumpa…

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg