Kjære Kong Harald

(Foto hentet fra VG nett)

 

Jeg leste akkurat på VGnett at de oppfordret det norske folk til å sende deg en oppmuntring kjære Konge!  De skriver at du er sykemeldt grunnet påkjenningene de siste dagene. Vet ikke om du noengang får lest dette. Jeg har aldri snakket med deg personlig, men jeg har i 8 år passert deg på 17.mai med Smestad skole. Og her kommer noen ord til deg!

Kjære kjære Kongen min, takk! Takk for at du er tapper og takk for at du sier ifra at nok er nok. Mørket som du har måtte bære på dine skuldre denne julen, er mer enn hva et menneske kan klare å bære uten å få en reaksjon.

Jeg beundrer deg kjære Kongen min. Jeg beundrer hvordan du er tilstede og viser det norske folk omsorg, tilstedeværelse og Kjærlighet.

Jeg vil takke deg for din åpenhet i nyttårstalen. Takk for at du er en fantastisk konge for ditt folk! For det er du kjære Kong Harald.

Jeg er 43 år, og jeg husker dagen da din pappa døde. Det er i grunn lite jeg husker fra min ungdomstid, men den dagen husker jeg helt klart. Vi møtte opp på skolen, fikk dødsbudskapet. Jeg gråt! Jeg elsket din pappa, og jeg tenkte at det ble en umulig oppgave for noen mennesker å fylle folkekongens sko!

Men kjære kjære Kongen min. Det har du klart! Gang på gang viser du styrke. Gang på gang viser du omsorg, trofasthet og ekte liv! Du er en sann Folkekonge!

Ønsker deg riktig god bedring! Jeg takker Gud for deg!

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg