Korona update

Reklame | https://www.babyshop.no/ciel-klokke-kongebla/ https://www.kitchentime.no/search/Lexington https://www.kitchentime.no/p/citruspresse-


Kjære du,

du som gidder å lese bloggen min i ny og ne. Håper sommeren har vært vidunderlig og at livet gir deg medvind og lemonade! Min ferie har vært magisk! Jeg ELSKER ferie og nye opplevelser!

Her er det siste ferieuke, før jeg til mandag starter i en ny stilling på skolen jeg allerede jobber på. Spent, ydmyk, smånervøs og takknemlig for nye oppgaver.

Det betyr at helgen skal nytes til fulle med gode venner, før det igjen er tidlige morgener, klokkestyrte dager, knekkebrød og gode rutiner.

Tenkte til deg som er litt nysgjerrig på hvordan koronaen utartet seg, å ta deg med på hvordan det ligger an. Begynte å føle meg ganske mye bedre for 2,5 uker siden. Da var det 7 uker siden jeg fikk det påvist.

Jeg strever fortsatt med hukommelse. Da snakker vi om å finne helt selvsagte ord, som for eksempel brokkoli! Ok, jeg tuller ikke 😂🙈, men jeg satser på at det kommer seg! 🙏🏽 Tenkte først da jeg hørte at folk strevde med hukommelse at det garantert var noe innbilning 😂🙈, men jeg ber ydmykt om tilgivelse for tankene. Storesøster og en del venner vet at i utgangspunktet har jeg langtidshukommelse som en amøbe, så dette lover godt! 😂 Det skal sies at storesøster oppmuntrer og sier at du husker det viktige Julie. Jada, vi får se! 😂

Ellers er pusten fortsatt elendig når pulsen øker. Jeg går turer, men i et annet tempo enn før! Det stopper seg selv. Svømming er noe av det verste! Både snuppa og jeg har kjent på det i sommer… Skal ikke skryte av at vi noengang har vært i kategorien konkurransesvømmere 😂✌🏼, men nå er selv 30 meter tungt. Så vi svømmer lite og har satset på stupebrett stunt! 😂 

Har forøvrig pådratt meg betennelser både i tenner og øye, så immunforsvaret er ikke på topp. Fått svidd av en del lapper hos tannlegen grunnet dette. Satt koronaen seg i tenna? Aner ikke, men hele kjeven ble betent. 😂Altså mine damer og herrer, korona får du gratis av meg! 😂👏🏼 Det er noe ordentlig herk!✌🏼Følg fortsatt smittevern!

Det siste som er strevsomt, og uvanlig for meg, er at en plutselig trang til å sove, kommer flere ganger i uka.✌🏼😴 Du kan si når det kommer, så kjennes det som at blodtrykket synker, det svimler i topplokket og jeg må legge meg. Og da sover jeg!

Da fikk du update på helsa! ⭐️😷🦠 Nok om den! 😂♥️😘 Den er uinteressant!

Vil dele noen tanker jeg har for høsten. Du vet livet ditt. Det deilige livet ditt som av og til gir deg sitroner. Det livet kan du ta ganske mye kontroll på selv. Skvis sitronene og lag en forfriskende lemonade. Skal ta deg med på et bilde.

Om du er glad i skogsløyper på alpint så kan du velge to strategier når du begir deg utfor.

Du kan fokusere på alle de trærne du ikke skal treffe når du kjører utfor. Da vil du bare se trær og garantert treffe på et.

En annen strategi, som jeg går for, er å fokusere på løypa. Dit du vil og dit du skal. Du har «skills» til å komme deg gjennom, så hold fokuset på løypa. 

Til deg som for eksempel gruer deg til hverdagen med jobb igjen. Forsøk å fokusere på det som driver deg og motiverer deg i din jobb. Løft frem hensikten med yrket du har valgt, og tenk på det. 

Vær den kulturen du vil ha!

Lykke til med høsten! ✌🏼


 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg