LAVKARBOPIZZA MED BLOMKÅLRIS


De av dere som følger meg på Instagram (juliefossep) eller Facebook (juliefosse) har sett middagen min de to siste dagene. Den har nemlig vært den samme, jeg ble helt hekta!

Jeg tror jeg har fått 10 henvendelser i innboks, så jeg fant ut at jeg rett og slett legger oppskriften her i bloggen. Den er superenkel!

 

Bunnen på pizzaen:

200g mozzarella revet
200g blomkålris
2 store egg

Jeg brukte dette fyllet;

400 g kjøttdeig
3 skiver bacon
Idun orginal tomatsaus
6 plommetomater
6 sjampinjong
2 charlotteløk
250 g mozarellaost (Bruk det du har av ost!)


Fremgangsmåte
;

Bland alle ingrediensene til bunnen godt sammen. Smør det ut på en langpanne med bakepapir! Stek på 220 grader i 20 minutter. Jeg bruker varmluft!

Deretter tar du den ut, legger på fyll og steker 10-15 min til!

Lykke til! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg