Livet er godt


Vet ikke med deg, men ferie er bra for meg. Jeg er ikke så god på å slappe av til vanlig, men ferie gjør noe med meg.

Svensken mener jeg er over gjennomsnittet engasjert og aktiv. Og jeg er enig…

Når du er engasjert i for min del en krevende jobb, med mange barn og voksne som har det vondt. Når du jobber i systemer du ofte skulle ønsket at fungerte bedre, så vekkes det mange tanker. Jeg mener mye, og sterkt, og det er litt slitsomt.

Da er det godt med ferie. Det er godt å ikke mene så mye. Jeg kan bare eksistere. Kose meg, være med venner og familie, være ute i naturen, fikse litt i hagen og  lage mye god mat.

Nå venter jeg på en studievenninne fra lærerskolen, og hun har jeg ikke sett på mange år. Det blir helt fantastisk! Håper du er på et godt sted i livet. Håper du tar kontakt med venner, nyter livet og gir litt beng i å være så flink pike eller gutt. Husk at du er unik!

Ettersom det er mange som likte matbloggen i går, så skal dere få et par oppskrifter på hva hun får servert. Kommer i kveld i nytt innlegg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg