Livet…

📷tobymac
I dag er ordene mine til deg som kjenner deg igjen i bildet over! Du hadde ikke flittige hender i dag, du hadde mer enn nok med komme deg på beina! Det er livet. I all sin smerte og i all sin glede!

Kanskje treffer jeg en ung eller gammel med ordene mine i dag! Kanskje er dagen din mørk? Kanskje er fredagen noe ordentlig herk? Kanskje er du alene? Kanskje føler du deg ensom, selv om du har mennesker rundt deg!

Til deg har jeg lyst til å si at jeg er stolt av deg! Du kom deg iallefall på beina! Av og til tar livet mer enn det gir, det er motvind og sur nedbør. Andre ganger har vi medvind, sol og lett bris.

MEN du … DU ER UNIK!
Du er verdifull!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg