TAKKNEMLIGHET – DITT VALG!

Det magiske ordet FREDAG! Elsker det! Det gjør noe med sjela mi, med kroppen min, ja med hele meg! Dere som kjenner meg vet jo at det skal lite til å glede meg, og ordet fredag ER lykkefølelse.

Du merker stemningen i gangene på jobb. En lettere tone. Flere smil. Raskere skritt. Mer latter. Alt er litt lettere. Stemningen i kantina er endret. Det er så deilig! Jeg blir lykkelig av lykkelig mennesker!

Jeg elsker Stordalens «endelig mandag» oppdateringer. Digger valget han tar i å velge å være positiv!

HAN VELGER TAKKNEMLIGHET!  

Jeg digger det! Entusiastisk som få sprer han glede og takknemlighet! Hvilken karakteregenskap! 

Jeg tror at mye av hemmeligheten til din og min psykiske helse handler om takknemlighet! Det er ALLTID noe å være takknemlig for!

Det viser seg at takknemlighet påvirker veldig mye ved våre liv. Er du en takknemlig sjel så blir du friskere! Du sover bedre, får lettere venner. Du blir mindre sinna og du får bedre selvfølelse. Du blir sterkere mentalt!

Du blir et mer attraktivt menneske!

Har du noen gang møtt på et menneske i din verden som «drar energien ut av deg?» Min erfaring er at disse menneskene finner noe feil i alt og alle! Det er så destruktivt. 

Hvordan person vil du være?

Du har makt til å endre din egen hverdag! MEN du må gjøre det selv! Det skjer inni ditt hode!

Takknemlighet kan gå i skjønn forening med et tøft liv! De siste årene har vært preget av mye sykdom og død i vår svenske familie. MEN vi velger takknemlighet! Det finnes så mye skjønnhet! 

I dag er jeg takknemlig for fredag, friske blomster og tid med familien min! Ikke nok med det, men det er jo sykt digg at det kun er tre dager igjen hvor selvkontrollen får kjørt seg!

(Må lese gårsdagens innlegg for å skjønne den!) ⚡️

Peace & Love

Julie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg