LYKKE I EI JULEPUTE!!!

En dag igjen til desember. Og julen venter på å bli ønsket velkommen. Jeg leste nylig en artikkel som sa at vi som pynter tidlig til jul, er de lykkeligste menneskene! Jada!

En psykoanalytiker kalt Steven McKeown sier at julepynt og juleforberedelser vekker opp gode følelser vi hadde som barn.

Barndommen besto av lite krav og mye kribling i magen. Rapporten sier faktisk at jo tidligere vi pynter og forbereder julen, jo lengre får vi føle på disse himmelske følelsene! Jo lykkeligere blir vi! 

Jeg har flere venner som gir seg over, at jeg har pyntet til jul til 1.desember! Har ofte gitt de gode grunner for hvorfor. 

Nå trenger jeg ikke lenger forsvare meg. Fantastisk! Hallo, hvem vil ikke være lykkelig over en lengre periode! I love it!

 

Til deg som kanskje opplever julen som en vanskelig periode. Kanskje har du  bare vonde minner fra barndommen, eller kanskje har du mistet en kjær venn eller et familiemedlem i julen. 

Til deg vil jeg sende mange varme tanker og klemmer. Oppmuntre deg til å snakke med noen. Prøv og let etter noe positivt i hver dag!

God lørdag!

Klem Julie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg