Mamma 70 år


I dag vil jeg hylle mammaen min,
for hun har levd i 70 år! Mamma er den desidert nydeligste dama som finnes.
Jeg skulle ønske hun kunne få et glimt av seg selv, gjennom mine øyne.

Da hadde hun sett HVOR SKJØNN HUN ER, OG HVOR MYE HUN BETYR!

Fra hun tok meg i armene for første gang, har jeg kjent meg elsket. Dette er typisk mamma. Hun får alle til å føle seg elsket og viktige. 

Det viktigste oppdraget som mamma,
har hun bestått med glans. Finnes ikke en skala som rommer omsorgen hun gir.

Mamma er et gjenskinn av Gud godhet. Hun er verdens beste lytter og venn.
Alle ringer mamma på tunge dager, og mamma lytter og oppmuntrer.
Hun har et tjenerhjerte, og hun utgjør en stor forskjell i mange liv,
selv om hun ikke tror eller vet det selv.

I tospann med pappa har hun gitt oss barna den beste oppveksten vi kunne få. Mamma du er stort forbilde for meg, og jeg håper du får en suveren dag. For å «sette mamma i perspektiv»; I dag på selve bursdagen sin skal hun servere og varte opp en hel gjeng på pensjonisttreff. Det er mamma i et nøtteskall.

Elsker deg herfra og til evigheten mams!
Sees i kveld! HIPP HIPP HURRA!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg