MANDAGSDRØMMEN

Tar opp en gammel tradisjon! MANDAGSDRØMMEN. Ganske enkelt fordi jeg trenger å flytte fokus! For et sosialt reisevrak som meg, så må jeg fortsette å drømme! Livet skal gå videre!

15 åringen i huset  er allerede i god gang med å sy sommertopp nummer 3 til øyloffing i Hellas i august! Vi har troa!

I mandagsdrømmen i dag skal jeg gi deg et lite tilbakeblikk på julens magiske opplevelse! Jeg ser tilbake på reisen med en enorm takknemlighet! I disse dager blir man ekstra takknemlig! Jeg tror jeg kommer til å se verden med nye øyne etter pandemien er dødd ut!

Min neste store reisedrøm er å ta med barna til Havana! Må nok spare noen år først! 😂🤞🏽Nyt bildene og fortell gjerne om ditt drømmested! 

HAVANA, CUBA



 

VARADERO, CUBA

Ha en velsignet mandag! Her er det hjemmekontor og åpen telefon til elevene mine som trenger en prat! #sosiallærer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg