MIN SUPERHELT – PAPPA

I dag er dagen for å hylle pappaene våre! Mennene som bærer oss, som går foran oss og som beskytter oss!

Min pappa har alltid vært sånn! UNIK. Alt var trygt med pappa! Alt var stabilt og gjennomtenkt! Alt var og er godt med pappa. Jeg er heldig! Jeg vet.

Familie er noe av det sterkeste vi har! En beskyttelse for individet! Det blir som hus bygd på fjell, som tåler en storm. Kraften i en familie er vanskelig å sette ord på. Selv når du går på trynet i livet, så elsker de deg. Det er sterkt! Familien er en gudgitt ide’. Det gjør meg uendelig takknemlig!

Mange irriterer seg over at handelsstanden skaper et hysteri rundt farsdag! Du kan velge å ikke gidde å la deg irritere. Hvorfor bruke energien på det? Hallo, det er ditt valg. Vil du ikke kjøpe noe så dropp det!

Jeg har valgt å omfavne det og tenke at dette er en dag for å glede mine kjære litt ekstra! 

Tankene mine går også til deg som kanskje aldri har hatt en trygg og god jordisk far. Du har kanskje opplevd svik på svik. Kanskje har du aldri hatt en pappa eller aldri kjent din pappa. Denne dagen irriterer deg kanskje, eller kanskje den er tøff og vond.

Til deg vil jeg gi noen oppmuntrende ord, fra en bok skrevet for 1800 år siden. Den er like relevant i dag! Setningen jeg vil du skal ta til deg er;

«DU ER ELSKET!»

Kanskje er det vanskelig for deg å tro. Vanskelig å akseptere. Men prøv å ta det inn i hjertet. Gi det et lite rom. Jeg tror det gjør godt!

God farsdag og god søndag!

Varme klemmer Julie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg