Minsten er fjortis!

Å bli mamma er det vakreste jeg har opplevd i livet. Finnes ingen følelse i verden, som kan sammenlignes med å få sitt eget barn i armene etter en heftig fødsel. Minsten er fjortis og det skal feires!

Kjærligheten ved å få barn og bonusbarn er overveldende og ulikt alt annet jeg har kjent i livet. Å være mamma er et stort privilegium. Det er ingen selvfølge, og jeg takker Gud hver eneste dag, for barna som jeg «har fått til låns». Og hver dag savner jeg goingen på bildet her – minisvensken!

De små skapningene blir fort større, og vokser fra mamsen på 1.70. Disse deilige kidza som alltid er sultne, alltid har lyst på noe kos og som bytter klær flere ganger om dagen. De holder mor i arbeid og har alltid mye å fortelle rundt leggetid. Jeg elsker livet med disse vidunderlige skapningene!


Familie er det vakreste konseptet Gud har skapt, og jeg er så takknemlig for min! Dagens oppmuntring for å gjøre verden til et bedre sted kommer fra Mor Teresa. Den dama er en av mine store heltinner!

«If you want to change the world –             go home and love your family!»

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg