Når gjorde du sist noe du egentlig ikke tør?


Dette spørsmålet ble stilt i jentegjengen jeg var på tur med i helga. Dette utfordrende, småirriterende men på samme side sunne og viktige spørsmål. 
«Når gjorde du sist noe du egentlig ikke tør?», eller «Når gjorde du sist noe du aldri har gjort før?»

Har du noen mennesker som stiller deg disse spørsmålene? Har du noen mennesker som utfordrer deg på dypet av hjertet? Noen som drar deg nærmere inn i det du er skapt til, eller den du vil være? Noen som drar deg opp av sofaen og ut av komfortsonen?

I helgen har jeg vært med en slik gjeng. En gjeng som utfordrer meg på flere plan. Mennesker som strekker meg i kjærlighet og galskap. Jeg elsker det og trenger det! Jeg trenger at noen pusher meg, strekker meg og utfordrer meg! Mennesker som jeg vet at bryr seg om meg.

Har du noe du deler hjertet ditt med? Motgang og medgang ? Sorg og glede? Mennesker som løfter deg opp, bare ved å være i nærheten? Bruker du tid med de? Prioriterer du de? Eller er det litt for vondt når de utfordrer deg?

Når vi deler det ekte livet med våre medvandrere, så blir vi klar over at livet med stor L møter oss ALLE i døra.

Vi har alle noe vi bærer på, sliter med, kjemper mot, men når vi deler livet, så kjenner vi at vi ikke er alene. Livet blir lettere av det!

Ingen er blitt lovet et liv uten utfordringer, men vi er blitt lovet at det er en som ALLTID er med oss!

Til slutt må jeg dele en ting jeg aldri har gjort før som jeg gjorde i går! Du tenker at du skal bli tatt inn på dypet av hjertet til Julie nå … neida 😂🙈 det skal du ikke. Dette var galskapen jeg ble pushet i!

Jeg badet naken for første gang i mitt 43 årige liv! I vannet som renner ut fra Folgefonna! Du trodde kanskje jeg var fri på det, fordi jeg er frittalende, men neida, det var så langt utenfor min komfortsone som det går an! 😅 Men nå har jeg gjort det! Jeg er stolt! Blitt et slikt naturbarn! 😂 

Ha en deilig mandag! Bestem deg for å strekke deg i kjærlighet og galskap, sammen med noen du vet heier på deg!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg